tel. Fax: (91) 38-411-17 biuro@lgdgryflandia.pl

Aktualizacja Harmonogramu naboru wniosków

Informujemy, że dostępny jest nowy harmonogram planowanych naborów. Pobierz: Harmonogram naborów wniosków

Informacja o sposobie wykorzystania środków finansowych w zakresie Zarządzania LSR

Zgodnie z zapisami § 6 ust. 8 pkt a tiret pierwszy Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność § 6 LGD podaje do publicznej...

Instrukcje systemowe ARiMR dla osób, które chcą otrzymać dofinansowanie w ramach PROW 2023-2027

Instrukcje systemowe ARiMR dla osób, które chcą otrzymać dofinansowanie w ramach PROW 2023-2027 do pobrania: Instrukcja WoPP dla I.13.1 WDR Instrukcja logowania do PUE Instrukcja...

Pytania i odpowiedzi z Ministerstwa – przydatne informacje

Szanowni Państwo, W załączeniu przedstawiamy Państwu kilka odpowiedzi Ministerstwa dotyczących różnych przedsięwzięc realizowanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju.  W...

Konkurs „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” 2025

utworzone przez | sty 22, 2025 | Aktualności

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż rozpoczęła się 3 edycja konkursu organizowanego we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Sołtysów: „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”

Głównym celem Konkursu jest aktywizacja mieszkańców wsi oraz prezentacja dobrych praktyk. 

Uczestnikami konkursu mogą być sołectwa będące jednostkami organizacyjnymi gmin z terenu Województwa Zachodniopomorskiego, natomiast podmiotami uprawnionymi do dokonywania zgłoszeń są gminy.

Laureat pierwszego miejsca etapu wojewódzkiego konkursu jest nominowany do etapu ogólnokrajowego konkursu prowadzonego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.

Nagrodami w konkursie pn. „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” są nagrody pieniężne za zajęcie odpowiednio:

  • I miejsca – 7 000 zł
  • II miejsca – 5 000 zł
  • III miejsca – 3 000 zł

Z każdej gminy można zgłosić kilka projektów, przy czym z jednego sołectwa może być zgłoszony jeden projekt.

Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego prawidłowo wypełnionego zgłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminie do 22 lutego 2025 roku (uwaga: zmiana adresu siedziby Urzędu- właściwy adres jest wskazany w regulaminie).

Regulamin konkursu wraz ze zgłoszeniem oraz niezbędnymi załącznikami znajdują się pod adresem: http://wrir.wzp.pl/aktualnosci/fundusz-solecki-najlepsza-inicjatywa-2025

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Rolnictwa i Rybactwa UMWZ:

Aleksandra Jaszczuk ( tel. 91 454 26 87 e-mail: ajaszczuk@wzp.pl)

Paulina Makatun-Hałas ( tel. 91 454 26 85, email: pmakatun@wzp.pl)

Dominik Wiktorowicz ( tel. 91 454 27 02, email: dwiktorowicz@wzp.pl )

 

Akceptuje

'Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.'

Przejdź do treści