tel. Fax: (91) 38-411-17 biuro@lgdgryflandia.pl

Praca Biura

Drodzy Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 02 maja 2025 r. biuro Stowarzyszenia LGD Gryflandia będzie nieczynne. (dzień 2 maja 2025 r. jest dniem wolnym od pracy za święto...

WAŻNA INFORMACJA – Aktualizacja Harmonogramu naborów wniosków.

Informujemy, że zmienił się harmonogram naborów wniosków o  przyznanie pomocy na wdrażanie LSR na 2025 rok. Termin rozpoczęcia i zakończenia naboru: 17.06.2025 - 30.06.2025 r....

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW I REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko specjalisty ds. koordynowania projektów i realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju, wybrana została Pani Katarzyna...

Informacja po przeprowadzeniu oceny formalnej

Informujemy, że po przeprowadzeniu oceny formalnej ofert złożonych w ramach naboru na stanowisko specjalisty ds. koordynowania projektów i realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju,...

Konkurs „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” 2025

utworzone przez | sty 22, 2025 | Aktualności

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż rozpoczęła się 3 edycja konkursu organizowanego we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Sołtysów: „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”

Głównym celem Konkursu jest aktywizacja mieszkańców wsi oraz prezentacja dobrych praktyk. 

Uczestnikami konkursu mogą być sołectwa będące jednostkami organizacyjnymi gmin z terenu Województwa Zachodniopomorskiego, natomiast podmiotami uprawnionymi do dokonywania zgłoszeń są gminy.

Laureat pierwszego miejsca etapu wojewódzkiego konkursu jest nominowany do etapu ogólnokrajowego konkursu prowadzonego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.

Nagrodami w konkursie pn. „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” są nagrody pieniężne za zajęcie odpowiednio:

  • I miejsca – 7 000 zł
  • II miejsca – 5 000 zł
  • III miejsca – 3 000 zł

Z każdej gminy można zgłosić kilka projektów, przy czym z jednego sołectwa może być zgłoszony jeden projekt.

Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego prawidłowo wypełnionego zgłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminie do 22 lutego 2025 roku (uwaga: zmiana adresu siedziby Urzędu- właściwy adres jest wskazany w regulaminie).

Regulamin konkursu wraz ze zgłoszeniem oraz niezbędnymi załącznikami znajdują się pod adresem: http://wrir.wzp.pl/aktualnosci/fundusz-solecki-najlepsza-inicjatywa-2025

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Rolnictwa i Rybactwa UMWZ:

Aleksandra Jaszczuk ( tel. 91 454 26 87 e-mail: ajaszczuk@wzp.pl)

Paulina Makatun-Hałas ( tel. 91 454 26 85, email: pmakatun@wzp.pl)

Dominik Wiktorowicz ( tel. 91 454 27 02, email: dwiktorowicz@wzp.pl )

 

Akceptuje

'Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.'

Przejdź do treści