tel. Fax: (91) 38-411-17 biuro@lgdgryflandia.pl

Szkolenie w Urzędzie Marszałkowskim

Szkolenie z EFS+ „Zasady wdrażania projektów w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 oraz wielofunduszowego RLKS” w Urzędzie...

ZAPROSZENIE NA WARSZTATY REFLEKSYJNE

W związku ze zobowiązaniem LGD do przeprowadzania każdego roku ewaluacji wewnętrznej LSR (Wytyczne nr 5/3/2017 w zakresie monitoringu i ewaluacji strategii rozwoju lokalnego...

Podpisanie Umowy Ramowej na nowy okres programowania 2023-2027

W dniu 17 stycznia 2024 r. Lech Puzdrowski - Przewodniczący Zarządu Lokalnej Grupy Działania Gryflandia podpisał umowę o Warunkach i Sposobie Realizacji Strategii Rozwoju...

Praca biura

Stowarzyszenie LGD Gryflandia informuje, iż w dniu 28 grudnia 2023 r.  Biuro LGD będzie nieczynne. 

Życzenia świąteczne

Zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia szkolenia dla beneficjentów

utworzone przez | cze 20, 2018 | Aktualności, Newsy, Wydarzenia, Zamówienia i ogłoszenia

 

 

Gryfice, 20.06.2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Lokalna Grupa Działania „Gryflandia” zaprasza do składania ofert

na realizację usługi

w ramach poddziałania 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)

polegającej

na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie realizacji operacji grantowych ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”

 I. Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania „ Gryflandia”, Nowy Świat 6, 72-300 Gryfice

NIP 857-188-34-97

REGON 320535680

e- mail: biuro@lgdgryflandia.pl

www. lgdgryflandia.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. Przeprowadzenie szkolenia dla beneficjentów realizujących operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie operacji grantowych, obejmującego w szczególności takie zagadnienia jak:

           a)warunki przyznania pomocy w ramach podziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” (kryteria dostępu, zakresy wsparcia, wysokość wsparcia, koszty kwalifikowalne, itd.

            b) zobowiązania beneficjenta wynikające z umowy przyznania pomocy,

            c) stosowanie zasad konkurencyjności,

             d) wniosek o płatność.

 Czas trwania jednego szkolenia – 8 h dydaktycznych/zegarowych (w tym 2 przerwy  kawowe x 15 min.)

Zamawiający zapewnia zaplecze logistyczne: salę szkoleniową, rzutnik, laptop, flipchart dostęp do internetu.

Wykonawcy usługi nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu, noclegu ani żadnych innych kosztów dodatkowych związanych z jej wykonaniem.

 

III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

– lipiec 2018 r. (szczegółowy  termin i miejsce szkolenia do uzgodnienia z wykonawcą)

IV. Wymagania zamawiającego:

Szkolenie ma być zrealizowane przez podmiot posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego przeprowadzenia szkolenia objętego przedmiotem umowy. W ramach szkolenia Wykonawca zapewni, że szkolenie zostanie przeprowadzone przez eksperta, który posiada wyższe wykształcenie oraz znajomość zagadnień związanych
z PROW 2014-2020 poparte doświadczeniem w przeprowadzaniu warsztatów/szkoleń/konsultacji lub przygotowaniem wniosków o przyznanie pomocy, w tym zakresie.

Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na materiałach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia logotypów zgodnie z Księgą wizualizacji PROW na lata 2014-2020.

Każdy z uczestników szkolenia powinien otrzymać pakiet materiałów obejmujący: wydruk materiałów szkoleniowych, prezentacje ze spotkania. Uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty z tytułu udziału w szkoleniu, zostanie zapewniona możliwość konsultacji i porad indywidualnych podczas szkolenia.

 V. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:

Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie IV wymaga przedłożenia następujących dokumentów:

  • CV osoby/osób wskazanej/nych do realizacji niniejszego zamówienia. Oferent nie ma obowiązku dołączać do oferty dokumentów potwierdzających kwalifikacje, jednakże złożenie kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje będzie mile widziane.
  • Dokumenty (referencje, zaświadczenia) potwierdzające doświadczenie w realizacji zadań z zakresu przedmiotu zamówienia.
  • Koncepcję programu szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz metod prowadzenia szkolenia.

 VI. Opis sposobu przygotowania oferty

Forma oferty

  • Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej.
  • Oferta powinna przedstawiać cenę (stawkę) brutto za realizację całej usługi.

Elementy oferty

Kompletna oferta powinna zawierać:

  • Dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) – nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej,
  • Pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost  z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
  • Dokumenty wymienione w punkcie V niniejszego Zapytania Ofertowego.

VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub poprzez e-mail.

 

Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:

Aleksandra Szewczyk

e-mail:  biuro@lgdgryflandia.pl, telefon: (91)  384-11-17

 

VIII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty

Oferta powinna być dostarczona pocztą / kurierem, osobiście lub elektronicznie do biura Lokalnej Grupy Działania „Gryflandia”, ul. Nowy Świat 6, 72-300 Gryfice, e-mail biuro@lgdgryflandia.pl, w terminie do dnia 27 czerwca 2018 roku do godz. 15.00 (o przyjęciu oferty decyduje data i godzina wpływu oferty) z dopiskiem: Oferta na przeprowadzenia szkolenia w zakresie realizacji operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

  • Ocena ofert zostanie dokonana w ciągu 3 dni od daty zakończenia składania ofert.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  • W toku badania i oceny przedstawionych ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Zapytanie ofertowe zamieszczono w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego: lgdgryflandia.pl.

 IX. Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena brutto 100%

X. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników

  • Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia oryginałów dokumentów. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

  • Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności   przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

  • Ogłoszenie wyników postępowania.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. Zaproszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania do przyjęcia którejkolwiek z ofert.

 XI. Odrzucenie wykonawcy

Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

  • w przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
  • w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych

XII. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 XIII. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:

  • Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( U. z 2015 poz. 2164 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.
  • Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje      z Oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w szczególności, jeśli wysokość oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany Oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.
  • Oferent przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień lub ją wycofać.
  • Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.

Formularz ofertowy

 

 

 

 

Akceptuje

'Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.'

Skip to content